lovely

Nya avsnittet av Gossip är underbart! Lovely! Nu måste jag bara stå ut med att vänta en vecka på nästa avsnitt.. Blää, jag får försöka syselsätta mig med nått annat. Imorgon blir det skola och sola med älskade pypy.

Idag har jag (förutom att kolla gossip) tecknat nytt medlemskap på SATS! Jag ska bli fett duktig. Jag ska träna med lillebror Marcus 14 år 3 gånger i veckan :) haha vi får väll se hur länge han pallar 3 gånger i veckan men det är han som valt och jag måste va med eftersom han är under 16. Vi fick en jätte bra genomgång på anläggningen i älvsjö av en kille som heter Niklas.. Han gick igenom vad vi skulle träna och hur. Och lillebror var jätte duktig! :) Så nu ska vi bli smala och starka! Pypy ska förhoppningsvis också haka på. Får se hur mycket hon orkar. Jag funderar på att köpa lite PT träning också så att man vet att man gör rätt och blir lite puschad. Men vi får se. Jag får ju 3 gratis konsultationer på ett år så jag kanske börjar med dom.. Jag måste köpa hem en våg och ett måttband så jag kan väga mig och ta midjemått så jag ser vad som händer.. Annars kommer jag nog själv tycka att det står still.. Första riktiga träningspasset blir på fredag efter marcus slutat skolan.. :) Yey! Ska bli kul, jag är taggad till tusen! Nu jävlar!

Nu ska jag kolla lite mer gossip och sen sova, ska ju upp tidigt imorgon trotts allt ;P





Kärlek.





Kommentarer
Postat av: ÖH

Vadå får se hur mycket jag orkar ?! Jag är BIFF.

Deffa deffa deffa ! Var den där niklas snygg btw ?..

2010-11-03 @ 13:55:20
Postat av: Sarah

Haha absolut! Du är biff pypy, du kommer passa perfekt bland fria vikter och bodybuilders, du kommer smälta in som fisken i vattnet! i dont know han kan ha varit nått för dig? Du får följa med och titta ;)

2010-11-03 @ 19:21:08
URL: http://karleklovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0