Me like

Jag har haft en super trevlig dag med Madde och barnen. Bvc, lunch, shopping.. Att det alltid går så mycket pengar när jag är med Madde det är ett under.. Från och med nu hänger vi i parken! Där jag inte kan bli fattig.. Fast sen var det ju så att vi skulle åka till IKEA.. Ach där rök parken-idén.. :P Jag hittade iallafall en ny stjärna till sovrumsfönstret på Inn & Finn den är super fin och när jag kom hem kom mina nya julgardiner till sovrummet! Så nu är det verkligen super fint där inne! Imorgon är det första december gott folk!! Shit va tiden går fort när man har roligt... Det känns som igår madde var höggravid och nu är Colin 5 månader.. Shit snart fyller Enzo 1!!! Nu ska jag börja göra iorning för att hoppa ner i sängen. Imorgon ska jag till skolan!! Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0