olala

Nya gossip kom igår och det var bra :) Det vart tillome bättre efter att man sett det flera gånger! haha Och nu kan jag knappt bärga mig tills nästa vecka :P Men jag har hittat en sysselsättning sålänge! Och det är att kolla igenom alla avsnitt av The big bang theory! I love it! Är det förresten någon som vet om Sheldon (karaktären) är diagnostiserad med aspberger-syndrom eller om han har det utan att någon "vet"?

Förutom det så var jag och tränade med lillebror igår och så lagade jag middag, kassler som matte gav MVG + i betyg. Jag tyckte väll inte att det var så häftigt..

Idag har jag vart i skolan, solat, hämtat glasögon, hämtat skor, färgat pypy, klippt lillebror och käkat thai. Underbar dag och kväll med trevligt sällskap :) Jag ska ta kort på mina nya glasögon och skor så ni får se :) Helt underbart! Jag älskar mina nya skor. (jag älskar faktiskt skor överhuvudtaget) Detta är mina nya favoriter av alla! Ni kommer förstå när ni ser dom. :D

Imorgon är det jobb som gäller.. Ångest 3000.. Men som pypy säger: 4 timmar, pengar. Får se om jag lyckas få in ett inlägg imorgon ändå :) Nu, Natti!!!

Det här är mina nya ÄLSKLINGAR



My precious




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0