Prov

Det vart ingen update igår men det hände inte så himla mycket heller.. Pluggade, lagade mat och jobbade. Det är typ det.. Nu har jag nyss kommit hem från skolan det var prov idag och jag tror att det gick utmärkt. Men vi får se :D Känns sjukt skönt bara att denna kurs är över. Nu är jag ännu ett steg närmare att va klar :P haha. Snart ska jag möta upp madde och barnen någonstans. Har ju inte träffat dom på två veckor nu :) Saknar dom busarna. Och jag saknar pypy som ligger hemma och är sjuk! Det är en vecka sen jag träffade henne.

Och jävla usa har gossip uppehåll nästa vecka så jag får vänta två veckor på nästa avsnitt.. Snart kommer ju sverige ikapp i den här farten.. ååh.

Jag måste hitta lite tid till att träna idag också. Vi får se när det blir.. Dom har ju öppet till tio ;) haha Fast då kanske marcus inte blir helt nöjd.. Jaja.. Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0