right now

Fortfarande i soffan, nu kollas det på Beck på fyran :) Jag har dock vart ute med kyra, lagat mat och pratat med älskade papi sen sist. Men detta är verkligen en slödag kan jag lova :) Jag ska hänga lite tvätt och fixa disken innan jag går och lägger mig. Men jag har ingen aning om hur jag ska lyckas sova när jag inte har gjort av med någon energi idag.. :P Yeye.. Imorgon ska jag plugga.. Har en vecka på mig att få klart mina uppgifter samt plugga till provet som är på fredag.. :P wish me luck! Natti!


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till två små skitar

det kommer den 20 =) hihi



Vist är han söööt!! Mitt lilla lilla hjärta!

2010-11-14 @ 22:39:33
URL: http://madeeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0