Sarah duktig

Idag har jag: Vart i skolan, Solat, Lämnat in paket på posten, Ätit lunch, Tränat, Duschat, Promenerat Kyra, Gått runt i mina nya fina skor och ätit middag.

Kvar att göra: Pypy kommer, Ansiktsmask, Vaxa benen och äta vitaminer.

Japp jag har hunnit med en del och dagen är inte över än. Nu är matte och hämtar hit pypy Hon ska få göra mig illa (vaxa)

Jag och lillebror skapade en pakt idag, vi ska gå ner 20 Kg innan 1 juni.. Haha vi får väll se hur det går ;). Men det ser väll ganska lovande ut nu när vi är så duktiga och tränar 3 gånger i veckan.. Håll tummarna för oss!! Och skicka mig lite viljestyrka att sluta med allt som är onyttigt..

Just det jag skulle ju ta kort på mina nya glajjor! Fan det har jag glömt. Jag ska fixa.. Snart. Men jag snodde bilder på mina nya älsklingar från pypys blogg. Dom är så vackra jag dör.






Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till två små skitar

Hon sjöng "mumla" lite tyst sen skrek hon om vart annat =P haha min lilla gullunge! Ja när har du tid att åka ? Jag åker gärna efter att barnbidraget har kommit så jag har lite pengar =P

2010-11-13 @ 01:08:07
URL: http://madeeleeiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0