Smilla och Colin

Idag har jag varit barnvakt åt Smilla och Colin :) Underbara barn och fan va tiden gick fort! Vi var hemma hos mig och jag och smilla käkade lunch och colin sov en stund. Men självklart inte när vi åt :P Sen kom madde tillbaka och vi lagade middag. Det vart fullt hus till middagen kan jag lova! Jag, matte, madde, rikard, smilla och hasse. Så många brukar aldrig käka här samtidigt men det var sjukt trevligt och lagom till att alla skulle åka hem ville smilla kolla på bilar i våran säng. Kanske ingen bra ide hon hade somnat på 0,2 sekunder :)

Efter att alla hade åkt gjorde jag en ansiktsmask och rengjorde ansiktet grovt och nu känner jag mig som en ny människa. Har känt mig som en smutsig prickekorv hela dagen. Imorgon blir det till att sola så försvinner de flesta prickarna :) Najs. Jag antar att allt kommer nu eftersom det är den veckan på månaden.. You know what i mean.

Nya gossip kommer inte inatt utan jag måste vänta en hel vecka till.. :( blää. och i helgen väntar jobb. Detta är inte min vecka. Men imorgon ska jag iallafall få träffa pypy. Det kommer göra min dag!! Och idag har ju varit en underbar dag. Snart ska jag dyka isäng! För den är såå mysigt nybäddad med nya fina lakan. Natti!

Bilder från igår.



Mosters älskling sover på soffan :)



Renbäddad säng med nya lakan! Dom är så sjukt fina jag älskar dom!



Rent och fint! :)



Visst passar min frisör-avlastningsbänk perfekt in ;) haha
Nu vet ju alla hur det ser ut hos oss också :P (Lite av det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0