Söndag

Igår vart det inget inlägg för jag gjorde faktiskt knappt någonting. Låg i sängen halva dan, åkte och handlade, lagade mat, åt mat, åt godis och gick och la mig igen haha det var en riktig slappdag kan jag lova.

Men idag däremot har jag tvättat, städat, bäddat rent, diskat, torkat, dammat, burit ner utemöbler till källarn och så har jag varit barnvakt åt mosters älskling Enzo :) Så nu belönar jag mig med en burk Vanilla Coke och snart gossip på 5an. Underbar dag måste jag säga. Och så sjukt skönt när det är rent och fint överallt. Nu ska jag bara duscha innan jag går och lägger mig så att jag verkligen kan njuta av den rena sängen :) Bästa!

Jag lyckas inte få upp några bilder, det blir bara error så jag försöker igen senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0