suck

Jag har precis spenderat en timme med att torka upp sprit och glassplitter från golvet i köket. Den översta glashyllan av mina fyra gick söder bara sådär av någon anledning och brakade ner på den andra och på den översta hyllan stog tre fulla spritflaskor och på hyllan under stod fyra gigantiska vinglas som hamnade som en krossad sörja på golvet.. Ca 600 kr i väldigt god sprit åt helvette.. Inte för att jag alls dricker ofta, därav att dom var typ fulla men det känns ju lite tråkigt ändå.. Det var en oöppnad sours green appel som jag hade sett fram emot att smutta på någon gång.. Aja.. Suck. Nu har jag iallafall torkat upp det mesta och fått bort det mesta av glaset men jag kan ju inte gärna dra igång dammsugaren nu så resten får jag ta direkt när jag gått upp imorgon så inte kyra springer in där och får glassplitter i tassarna.. Det är ju ganska mycket som man inte ser.. åh faan va tråkigt. Jag hatar när saker går sönder. Nu måste jag dessutom fixa en ny glashylla.. Dessa är ju måttbeställda speciellt för mitt "dörrhål" Faan. Aja. Nu ska jag gå och lägga mig. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0