Today

Nu har snart hela torsdagen gått!! Imorgon är det fredag och snart är det tisdag igen :) och då kan man kolla det nya avsnittet av gossip!! :D Ja, jag är besatt, töntig, nörd, pinsam... Jag vet.. Jag tror att detta nya beroende har framkallats för att dölja andra beroenden och för att jag ska slippa tänka på annat.. På vad vill jag inte ta upp här.. Men detta nya beroende skulle kunna liknas med vad en rebound guy är efter ett långt förhållande.. Nu är det absolut inte nått promblem på den fronten för mig utan det är något annat som jag försöker sluta tänka på.. Om du inte fattar och är sjukt nyfiken så lämna en kommentar så kanske jag berättar för dig ;) kanske.

Today
Har jag iallafall pressat ångesten åt sidan och tagit mig i kragen och guess what! Klivit utanför dörren innan jag drog till det där förbannade jobbet.. :P Jag åkte till liljeholmens galleria och åt lunch och strosade omkring med Madde och hennes underbara ungar! Efter det åkte vi till Fruängen och gick på swedbank. Madde skulle fixa lite och matte kom och mötte upp oss där för han skulle öppna konto :) Woho! Nu har vi samma bank! Äntligen efter typ ett års tjat ( från min sida ) Så har han skaffat det och vi har öppnat ett gemensamt sparkonto :) Riktigt najs, då kan vi spara tillsammans till typ ett stort bröllop, en fiiin BMW, En stor villa och en lååång resa runt jorden :D ( In my dreams ) haha jag som är fattig student.. :P Men nu finns det där iallafall den dan vi känner att vi har pengar över som kan sparas :)

Imorgon ska jag leka duktig, jag ska till skolan och efter det ska jag träna :) mmmhmm Jag, lillebror och pypy. Kom igen Biffen nu får du visa vad du går för ;) Du måste dessutom träna upp mucklerna lite om du ska ta matte i paintball.. By the way jag ska inte vara med, kommer inte på tanken. Inte ens om jag får betalt! Men jag kan titta på när du skuter ner alla killarna ;D haha

Nu måste jag glo lite Gossip så att jag kan gå och lägga mig någon gång.. Mycket viktigt!! ;) Natti!






KÄRLEK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0