Åh bläää

Snart ska jag börja röra mig till jobbet! Bläää kill me!! Jag vill inte.. Jag hatar mitt **** , Jag vill inte, jag vill inte jag vill inte.. När man har jobbat helg går det så fort tills det är torsdag igen.. :( WHY!! Åh, suck. AJA!

Jag har iallafall kommit upp i tid idag och sen åkte jag till liljeholmen och fikade med pypy som drar till mammaland när jag drar till jobbet.. blä! Jag vill också! Efter det åkte jag hem till syrran och busade med Enzo och sen promenerade vi till coop och sen jag hem.. Nu´har jag precis käkat och ska snart bege mig..

Imorgon ska jag till skolan igen :) Woho Jag måste ju berätta här också.. Jag fick MVG i kursen vård och omsorgsarbete!! :D Jag är såå duktig! Jag kanske ska sadla om till Mvg-barn? haha ;)

Later!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0