Grovt trött

Hello lovers
Jag är död.. Trotts att jag verkligen sov ut idag.. Jag har inte haft såhär mycket att göra på länge antar att det är det + att jag vet att jag kommer att jobba konstant varje dag i två veckor som gör mig helt död.. Annars har det inte hänt överdrivet mycket. Colin har döpts och det var SUPER trevligt! och Fint! Hoppas dom är nöjda.. :) Sen har vi käkat middag med mamma och compani.. Eftersom mamma fyllt år. A just det mamma fick två kattungar också!! Dom är tok söta verkligen!! Nästa gång ska jag ta med kameran så ska ni få se dom och kyra :D Kyra tycker också att dom är jätte söta.. Hon vill pussas och leka men det vill inte dom ;D haha Nu måste jag hoppa isäng!! NATTI!!





Kommentarer
Postat av: Py

http://megavideo.com/?v=T08FJJVV denna borde funka.

2010-10-05 @ 21:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0