Jaha

Jag ligger i soffan med ett glas trocadero och en liten skål med chips och två filtar över mig :) MYS! Och jag insåg precis vad klockan var.. Eftersom jag slutade praktiken 21:30 och var hemma typ efter 22 så går tiden jätte fort..

Jaha så idag var sista dagen på praktiken.. Nästa vecka är det back to school.. Känns lite konstigt måste jag säga.. Trivdes så otroligt bra så det är lite blandade känslor nu när man inte ska dit nått mer. Jag kommer sakna det stället big time..

I helgen är det jobb som gäller fast att jag är sjuk.. Detta är min ända helg denna månad så det är bara att gilla läget. :P Nästa vecka blir en lugn vecka :) Plus att jag ska till optikern igen efter skolan på onsdag. Jag hade visst inte så bra syn, who knew? ;)

Men nu är det nog dags att kolla favvosidorna och sen joina Älsko i sängen :) NATTI! och hoppas ni får en mycket trevligare helg än mig!! :)



Kyras nya favvoleksak är grishuvudet, det piper extremt lite men det tycker hon är super kul eftersom det är hennes första leksak som låter överhuvudtaget. Hon är besatt!! :) Min lilla gos!



BÄSTA hundfodret ever!! Det finns ingenting bättre än detta!! Jag lovar och svär. Kyra har den perfekta vikten för sin storlek och ras och hon har en super fin päls som glänser och är mjuk. Så fort vi byter foder blir hennes päls matt.. Jag rekomenderar verkligen Precept! Bästa!! :)



Ibland gillar hon att stirra in i väggen.. haha nej hon är inte som alla andra ;) Men visst har hon fin päls!! Mitt hjärta!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0