LEDIG!!

Yes pepole! Jag är ledig idag!! Första dagen på en vecka! och det är så sjukt skönt! Jag har precis spenderat 1½ timme med att prata i telefon med Nett! Det har inte hänt på länge! Jag tvättar lite kläder för nu ska ALLT bli rent här hemma! Denna helg ska spenderas med att STORstäda hela lägenheten! Jag lovar varända rum ska vara skinande när jag är klar! Och det behövs. Men idag ska jag bara ta det lungt och vara ledig och inte göra nått!! :)

Jag är fortfarande sjuk, hostar, snorar och har lock för öronen hela tiden! Uscha..

Snart ska vi hämta mattes lillesyster och äta middag med henne och ge henne en 18 års present lite sådär i efterskott :P Väldigt trevligt!

Ha det bra hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0