My man is back home!!

Yes min man är hemma igen!! Men har är mer död än levande så inte speciellt mycket till sällskap.. Imorgon blir en lång men trevlig dag så nu är det dags för sängen! Jag ska upp vid sju för att möta upp Madde och Carro med barn i älvsjö halv 9. Vi ska på underbara barn mässan och jag ska leka med Smilla :D Söta lilla Smilla :) Efter det ska jag till praktiken och leka med ungdommarna till halv tio sen ska jag hem och MYSA med min underbara man! :) Kommer att bli en underbar dag imorgon! :) Jag ser verkligen fram emot hela dagen!

Jag fick ett finfint mail idag också från min lärare. Hon hadde rättat mitt prov som vi hade innan vi gick ut på praktik. Och jag fick MVG :D Jag är så stolt över mig själv! hehe jag är så förbannat bra!! Detta ska såklart firas på lördag med Pypy, kakor och juice! :) Mitt nya beroende: älskade Elina, ballerina kakor i smakerna: pepparkaka, kladdkaka och kladdkaka/vanilj, och prowiva gul kiwi och mangostan Me like alot!

Nu är det dags för duschen och sen sängen! :) Natti!!






Kommentarer
Postat av: E

Här har du din lilla nörd <3

http://www.megavideo.com/?v=6AUAD11A

2010-10-12 @ 20:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0