Om jag skulle va teknisk

skulle jag fixa min blogg själv. Men nu råkar det vara så att jag inte fattar ett skvatt .. haha så jag får ta hjälp av älskade pypy. Jag har hittat en tjej som gör riktigt fina blogg designer och dom ser så himla proffsiga ut! Så nu vill jag att pypy ska bli så duktig så hon kan göra min så fin.. Åena sidan är det inte riktigt allt jag vill ändra för jag gillar den mycket nu med.. Det är lite småsaker.. :) Men nu kan ni i allafall gilla mina blogg inlägg på facebook :P haha aaja.. Vi får se vad min lilla pyy lyckas lära sig. Jag vill gärna att bakgrunden ska stå still.. ni fattar säkert inte vad jag menar.. svårt att förklara..


Idag har jag iallafall hunnit med massa.. Lunchat med älsklingen, skärholmen och babyland med madde och barnen.. och sen laga mat och mysa med pypy.. :) Underbar dag!

Imorgon står tjejmiddag på schemat.. Pypy kommer hit innan.. Sen vill jag spendera massa tid med min man.. :)

Hoppas ni får en trevlig helg! Det ska jag ha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0