Sjuk igen..

Gaah, jag är sjuk igen.. :( jag orkar inte.. Sista veckan på praktiken också! Super snorig är jag och trött i hela kroppen + att ögonen vattnas hela tiden så det är svårt att dölja att man mår dåligt.. uscha!

Igår var hur som helst en underbar dag! Jag vaknade och fixade mig iordning sen bar det av mot liljeholmen där jag mötte upp lovely pypy vi shoppade som galningar hela dagen.. Jag brände 3000kr oops. Sen åkte vi hem till mig och plockade upp kyra och sen kom mamma och hämtade oss och så åkte vi till sea och köpte hundmat och leksaker till kyra.. Sen bar det av hemmåt igen. Jag gjorde hemmalagad pizza till pypy och sen blekte hon min utväxt! :) Helt underbart!

Bjuder på bilder från shoppingen:


Tre par jeans-leggings två svarta, men ett par av dom är iallafall sömmar på :P



Massa massa



Coolaste koftan I LOVE döskallar!! (för er som inte redan visste det)



Ny fin filtjacka :) Me like!! Tanken var inte att jag skulle köpa en jacka men jag såg den här och vart kär.. Det kommer mer bilder på resten av shoppingen nästa gång jag får lite tid över till att blogga..

BTW så är min älskling i halmsta igen :( Vill att han ska komma hem nu!! Jag saknar honom GALET mycket! Tur att jag har Pypy annars hade jag aldrig klarat att va ensam såhär mycket!

Nu ska jag ta och kolla på internet på nyaste Gossip avsnittet :D Sen NATTI!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0