söndag

Igår var det tjejmiddag hos Carro och det var super trevligt.. :) 8 tjejer runt ett litet bord med MASSOR av mat! Jag kanske inte alls snappade upp det lite míndre trevliga.. men för mig innebar ju det enbart en väldigt lyckad kväll.. Stackars pypy bara som alltid hamnar i mitten av kaoset! :)

Imorgon börjar pensionärsjävlar på 5an.. Det ska jag iallafall kolla på :) ska ni? Verkar ju hysteriskt roligt!

Idag ska jag försöka få balkongmöblerna inplockade.. Jag har planerat det ett tag nu men det har inte blivit av så vi får se hur det går.. :P Sen kanske jag skulle ta och skura köksgolvet.. Hmm man jag är rätt seg. så vi får se.. :P

Later!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0