Sorry!

Jag har varit sjukt dålig på att uppdatera senaste veckan och tyvärr älskade läsare kommer det inte bli bättre nästa vecka.. För jag är ju som sagt ute på praktik och nu kommer jag praktisera söndag, måndag, tisdag, onsdag, fredag, lördag och söndag.. och på torsdagen är det ju jobb som gäller... + att dumma lilla jag har skutit upp skoluppgifterna till sista sekund så nu måste jag göra dom också så att jag blir klar med dom innan praktiken är slut.. Så med andra ord, jag har FULLT upp. För en gångs skull.. Det händer ju inte så ofta för mig..

I Tisdags var jag med Madde och barnen i tumba och i skärholmen. Super najs jag älskar dom! :) Och i torsdags och onsdags så färgade jag håret på älskade pypy så nu är lilla blondie brunett!!! Så sjukt j*vla snyggt på henne!! :) Min underbara man har hållt till i lastbilen mellan tisdag och torsdag också så jag har varit ensam hemma.. NOT najs.. Jag saknade honom sjukt mycket..

Imorgon är det dop som står på schemat! Söta lilla Colin ska döpas! Och efter det får vi se om vi åker förbi mamii och fikar.. Hon fyllde nämligen år i torsdags och det missade jag eftersom jag jobbade.. Och imorgon kväll kommer förhoppningsvis pypy hit och myser :)

Jag behöver verry bad bleka min utväxt men vet verkligen inte när jag ska lyckas hinna med det.. Jag skulle nämligen vilja göra det hos mamma och pappa så jag kan basta lite sammtidigt.. och kanske ta mig ett bad i deras jacuzzi.. Det vore najs och jag känner att jag behöver det! :P

Nu ska jag mysa med mina älsklingar!! Kanske hinner jag med en uppdate imorgon? Vi får se! Later :)





MYS!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0