Stress

Jag älskar denna vecka!! För idag började desperate housewives imorgon börjar Greys anatomy och på söndag börjar GOSSIP GIRL!! Men jag har redan sett de första 3 snart 4 avsnitten av gossip ;P hehe för jag kan inte vänta! Men jag kommer kolla på dom på tv också med bättre kvalite och svensk text! Nu har jag skickat in första delen av mina skoluppgifter. Imorgon ska jag göra klart den andra delen på praktiken och sen skriva rent de när jag kommer hem och skicka in! :) Känns skönt.. Trodde iochförsig att jag hade längre tid på mig men nu är det som det är och snart är jag klar då är det bara skönt :) Idag var det praktik 14-21 imorgon är det praktik från 14 tills jag vet inte... Står 21.30 på schemat men jag jobbar med ellinor och hon brukar va shysst och släna ut mig lite tidigare :P :) Det är så sjukt sköna människor som jobbar på min praktik! Och ungdommarna med! Nu har jag träffat alla ungdommar utom en! Och den sista är en kille som jag kommer att träffa i helgen.. Sen har jag träffat alla ungdommar på Kortis :) woho :P Nä nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på fjärde avsnittet av Gossip girl på säsong 4 :) LOVELY!


Just de.. Min man hänger i lastbilen inatt och imorgon natt så jag är ensam! Not verry najs! :( Jag saknar honom MASSOR!! Natti!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0