Trött

Imorse drog jag mig själv ur sängen, sjukt trött var jag. När jag väl kommer till skolan så är min lärare hemma och vabbar!! SUCK! Då önskar man att hon kan skicka sms till eleverna innan och skriva att hon inte kommer.. men men sånna moderniteter finns ju inte... Så jag åkte hem och betalade räkningar och promenerade kyra istället.. Nu sitter jag däckad i soffan med en jumbosice latte och lite choklad :) Senare blir det middag med min man och älskade svärmor och svägerska :) MYS!

BTW Kyra är superbra att ha när man fryser! Just nu ligger hon och värmer mina fötter! I love it! MYS!! :)

NU: GOSSIP GIRL!! ♥♥♥




Fredagsmys med pypy står på schemat!! :) Cant wait!! Det här är vi för läääänge sen :) Söta vi va! ♥♥♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0