Addicted



Jag är besatt!! Så underbar låt men tyvär en inte lika bra video.. Det ända som var bra med videon var att jag verkligen tycker att tjejen är grymt vacker!! Neela från fast and furious tokyo drift. Hon heter Nathalie Kelley på riktigt och hade jag varit antingen lesbisk eller kille så hade hon legat på delad första plats med Megan Fox!! Synd att man inte föddes som en av dom!! :) ååh









Konstigt att jag ändå föredrar att vara blond själv när jag uppenbarligen själv föredrar brunetter.. hahaha. Ja när jag tänker efter listan kan göras LÅNG på riktigt heta människor varav de flesta är brunetter.. och dessa två, min sambo och "chuck bass" är brunetter.. knaaas

Nu flödar Everlast ur min spotify och jag ska snart hoppa isäng. NATTI!!






Kommentarer
Postat av: pypy

Och lilla jag :D, och lilla kyra <3

2010-10-28 @ 13:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0