Fy på mig

Jag är så sjukt dålig på det här med att blogga just nu
Skulle kunna skriva om massa saker men jag kommer inte ihåg att gå in och skriva.. :P

I måndags spenderade jag hela dagen med Madde och barnen, i stan, liljeholmen och kungens kurva. Smilla var så snäll när vi var ensamma, bada i fontänen/plaskdammen brevis donken på sveavägen ville hon också haha men det kanske inte är såå bra.. så det hoppade vi över och gick till bibblan istället där hon flirtade med biblotekarien :) Sötungen. Madde i love your kids!!

Igår var jag i skolan och sen dog jag hemma i soffan. Idag har jag bara slappat, och dammsugit. Elli och Hasse var förbi ikväll också. Mycket trevligt!

Imorgon är det skolan och jobb som gäller. (ajust det har jag sagt att jag hatar mitt jobb?) :P
På fredag bär det av på begravningskryssning för Älskos mormor. Ska bli trevligt (i det lite mindre otrevliga som vi är där för) Sen på söndag är det jobb som gäller igen..

Jag ska försöka uppdatera ändå, vi får se när jag hinner men nu vet ni iallafall vad jag sysslar med ;)
Nu ska jag joina min älskade i sängen. ´Han sover den två timmar och jag ska ju faktiskt upp imorgon!

BTW Kyra löper. Lagom spännande då hon är sjukt känslig och skriker så fort man tar i henne.. jaja

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0