I <3 Pypy

Min fina Elina hjälper mig att fixa till bloggen så att den ska bli finare :) Och visst blir det fint!! :D Om ni har tur kanske pypy lägger in ett gäst-inlägg ;) (Du får göra det pypy!! Om du vill) I fredags var jag och Matte iväg på kryssning med hans släkt. Super trevligt hade vi! Bilder kommer, kanske imorgon om jag kommer på att lägga in dom i datorn! :P Jag lyckades få en tryckare haha så Suss (mattes mamma) fick fota haha. Jag ska försöka bli bättre på att blogga så kanske någon orkar följa min blogg :P haha Jag måste börja fota mer och tömma över kameran varje dag också.. Jag tycker iallafall att det är roligare att läsa en blogg med massa bilder :P Därför bjuder jag till lite idag med lite bilder som tagits under sommarens gång. och sen börjar vi på nytt Med höst uppdates och bilder :) Najs


Fina tigrar på kolmården

Och papa-bear var kung!

Det var en underbar dag och ett minne för livet! Tack Madde, Suss, Hasse och Älsko för den underbara dagen på kolmården i sommras! :)

Nu MÅSTE jag hoppa isäng, imorgon är det skolan som gäller!!

NATTI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0