I'm back!

London var underbart! speciellt med härligt sällskap och spännande aktiviteter! När vi kom dit i fredags var vi ute och käkade och sen gick vi bara till hotellrummet och sov. För vi var helt slut och klockan var typ elva - tolv när vi var klara på resturangen. Det tog jätte lång tid att få in maten.. Indist vart det iallafall och det var super gott!

På lördagen gick vi upp och åt hotellfrukost. Sen bar det av till Santa pod raceway! Det tog ett tag att komma dit med tåg men väl där han vi se Marcus köra en gång. Vi såg även en bil med Jet-motor! Och en sjungande robot! Jag filmade! Kankse kan lägga upp den om jag fattar hur man gör :P Vi var på Santa pod hela dagen och det tog jätte lång tad att ta sig hem därifrån så sen var det bara tillbaka till hotellet och sova! Trötta var vi då!!

På söndagen gick vi upp och käkade frukost och sen packade vi ihop oss.. Sen checkade vi ut från hotellet och åkte in till london city och oxford street. Det var skit coolt att se! Vi drog våran packning genom hela stan haha. Det tog oss hela dagen att shoppa oss igenom en bit av den gatan med all packning så sen var det bara att bege sig mot flygplatsen. Vi käkade på pizza hut på oxford street och fy fan va god pizza! Mycket godare än sveriges pizza hut! Vi var även inne i Ferrari butiken men där inne fick man inte fota.. Synd! Det fanns massa fint! :)

Ja det var underbart helt enkelt!
Bilderna kommer lite i omgångar, jag orkar inte lägga in alla på en gång :P Jag tänkte börja lägga in det jag fick med mig hem :) Det vart inte så mycket ändå men jag är nöjd.. ;P Det får bli en till resa med mer pengar och mer tid i London! För jag vill verkligen se madam tussauds (vet inte hur det stavas? :P)



Finaste tröjan! :) Adidas original!



Finaste sneakers!! Jag är KÄR!!



TE!! (Jag är temissbrukare, för er som inte visste det) Tre olika sorters te, En burk att ha lös te i och ett vanilj kaffe :) Mmm! Bästa!



Lite sovenirer.. Några är presenter till min lilla Pypy! <3
Sen köpte jag en födelsedagspresent till Smilla och en doppresent till Colin! Men dom kan jag inte lägga upp bilder på förens dom har fått sina presenter. Man vet ju aldrig ifall Madde råkar snubbla in här! ;P


Nu är mitt hjärta och köper bromsar till bilen.. Dom var helt slut verkligen så det behövs! Sen ska vi åka till Farsta, skärholmen eller sickla eller kanske alla tre. Jag har nämligen råkat snubbla över ett par boots som jag vart hed over heels förälskad i!! Dom är sååå sjukt fina så jag måste åka och köpa! :)

Later!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Madame Tussauds stavas det. Visst är London helt fantastiskt! Det finns så mycket att se och göra. Covent Garden, Camden Lock Market, Regents Park (om man nu gillar parker). Bara för att nämna några. Spara och åk! Tre-fyra nätter på hotell är ganska lagom.

2010-09-14 @ 14:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0