Jag har mutat pypy!

Mina nya älskade boots kommer från scorett och kostar 1199:- Till er som undrar :) I love them!

Pypy har nyss gått.. Men eftersom mannen min drar imorgon och jobbar typ dygnet runt i två veckor så flyttar pypy in imorgon! :) LOVELY! Vi ska försöka ladda ner nya avsnitt av gossip girl.. får se hur det går. Hur mycket vi hittar.. Men det borde gå bra tycker jag :P HOPPAS jag :P Jag har nu iallafall beställt hem säsong 1,2 & 3! Jag är beroende! :D så jag ska tvinga pypy att ha gossip maraton med mig när dom kommer! :D Hoppas hon blir lika hooked som jag ;P haha Vi har iallafall haft en super mysig kväll! Och jag har nu även Spotify, vilket är bra!

Imorgon ska jag även plugga innan Elli kommer får se hur det går :p nämen det ska gå bra... Nu ska jag städa och sen krypa isäng..

NATTI!







Ed Westwick. I have a crush! Ord kan inte förklara.. Han är så otroligt het, jag dör..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0