Lugn lördag och piss väder

Idag tar vi det lungt, jag har sjukt ont i halsen och det känns som att jag håller på att hosta upp mina lungor varje gång jag hostar. Så vi chillar i sängen med coca-cola och gossip girl. Vi har dock hunnit med en fika med morbröderna (mattes) i västertorp. Och lite siteseing i södertälje :P haha. Vi åkte dit för att kolla på en bil och sen fick jag se Hall och Håga på vägen hem.. ;p låter kanske skummt men jag har aldrig varit vid ett fängelse så det var lite kul att se.. Nu är matte och visar upp våran bil.. Hoppas vi lyckas få den såld. Det skulle va skönt. Imorgon ska vi kolla på en Audi. Den såg jätte fin ut i annonsen, hoppas den lever upp till det i verkligheten.. Vi får se. Nu kom han hem så nu ska vi återgå till sängen och Gossip Girl. Later!




Mina Älsklingar! Matte och Enzo i London. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0