Oteknisk.. Javisst

Haha jag är sååå oteknisk, fy va pinsamt.. Nu frågar jag en tjej jag knappt känner om hjälp hoppas hon inte tycker jag är jobbig.. Pinsamt! haha. Men vad ska man göra när man knappt fattar nått av detta.. blogg.se är inte lätt ska ni veta.. Speciellt inte för mig. Elli är ju som sagt min prinsessa och räddare i nöden som hjälper mig att få så fin blogg.. Men det finns tillome saker inte hon riktigt förstår sig på :P ;) Sorry gumman det var tvunget att komma ut ;D haha

Elli = pypy.. Som sagt kärt barn har många namn.. Denna har typ HUNDRA! :P Hon var iallafall här ikväll och kollade på IDOL bland annat :) I'm gonna miss you hun! Vi kommer inte kunna ses förens på tisdag igen! KATASTROF! I'm adicted! Elliabstinensen börjar nu!

Nu ska jag hoppa in i duschen sen hoppa isäng. Imorgon blir en lång dag! Skola + Jobb + packa.. :)
Jag bjuder på en bild från kryssningen. Jag fick en tryckre.. Men den var dyr ska ni veta!!










Kommentarer
Postat av: pypy

Vad skulle jag göra utan dig ?! Vad skulle hända om månen försvann ?! Du är den finaste stjärnan på himlen. Du är min bästa vän. Det finns ingen som du. Den finns ingen som gnistrar som du. Dig ska jag ta vara på, min fina skatt <3

2010-09-09 @ 12:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0