Saknar min babe

Jag är ensam.. Nu. Elli gick nyss, hon sov här inatt :) Det var mys, vi kollade på snygg, sexig och singel i sängen innan vi somnade. Men nu har jag fått hem mina dvd-boxar med gossip girl 1,2 & 3 så nu lär vi inte göra nått annat än att titta på dom :P haha det kommer att ta ett tag.. Men det kommer va så underbart under tiden! I love gossip girl & Ed Westwick. Om jag har tur kommer pypy tillbaka efter att hon ätit så jag slipper vara ensam hela kvällen, natten och dagen imorgon :) Hoppas hoppas hon orkar spendera mera nätter med mig ;P

Matte bara jobbar och jobbar! Stackarn, han får iallafalll sova hemma fredag till lördag men sen vet jag inte hur länge han blir borta igen.. Han kör fram och tillbaka till halmstad.. Jag saknar honom sååå mycket! Det är inte okej!! gaah!

Nu ska jag ta och käka lite middag och sen hoppa in i duschen. Sen får vi se om pypy kommer som sagt.. :) Later.





Jag och min underbara älskling i London!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0