Trött..

Jag har köpt nya älsklingar! :D LOVELY!
Jag, matte och hasse drog till skärholmen och köpte boots till mig :D Efter det firade vi med Indiskt till middag och nu har jag efter en dusch deckat i soffan..

Imorgon ska jag till skolan och sen på möte på praktiken.. Spännande att få se hur det ser ut där.. :) Nu ska jag krypa ner i sängen.. Mys! Just det imorgon kommer Elli hem också!! :D Jag längtar galet efter henne kan jag säga!! Jag ska bjuda henne på mitt riktigt goda kaffe som jag köpte i England!

NATTI!!


Tack vare en blogg som en tjej jag varken känner eller vet vem hon är har så hittade jag dessa underbara boots! Ibland har man tur! Tack Jacqueline! Jag älskar mina Massor! Hoppas att du njuter av dina lika mycket ;) BTW jag tror att jag vet din hemlighet :P hehe







Kommentarer
Postat av: pyyyy

OMG vad snygga !! Jävla cooling du kommer bli !! Och du, dem där dojjorna du har längre ned från adidas.. asså faaaan ta dig ! Dem är likadana som mina juu fast dina är ju fett mycket snyggare !!! Kommer döda dig idag !!! Nej.. men typ lite halvt <3 <3 <3 <3

2010-09-14 @ 12:24:37
Postat av: Anonym

skit snygga !:) vart är dom ifrån?

2010-09-14 @ 20:32:15
Postat av: Anonym

jag har likadana och som är såååå snygga!! :D

2010-09-27 @ 17:44:08
Postat av: Jacqueline

Haha visst är dom heliga =) Såå sköna att gå i också.

Me love =D



Haha jasså? ;) tror alla andra också fattar men bara en vecka kvar sen kan jag avslöja.

Men jag tror att du tror rätt.

Ha en bra dag!

2010-10-05 @ 08:46:24
URL: http://jacquelinesoderqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0