Väntar på PyPy!

Jag sitter i soffan och väntar på att älskling ska komma hem och att Elli ska komma hit :) Vi ska käka middag och mysa :) woho! Sen kommer min man vara borta ända tills på fredag (jobba) Stackars mig. Undra om jag kan muta elli att va med mig medans han e borta? Hon får ju fan ställa upp! eller hur! ;)


I skolan kollade vi på film. Den var bra, men väkte massa tankar.. Jag tror den hette fjärilen i glaskupan eller nått sånt.. Den handlade om en man som vart "fånge i sin kropp" i 40års åldern. Det är en sann historia. Sen hälsade jag på min nya handledare på praktiken som börjar på måndag. så från och med nästa vecka kommer jag jobba varje helg i en månad.. KUL! :p aja jag kommer iallafall ha kul på praktiken.. :)

Nu ska jag försöka få tag på Madde kan vara lättare sagt än gjort.. vi får se.. ;)





♥ Elina Johansson ♥
Det finns ingen vackrare!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0