Måndag

Sitter och försöker konsentrera mig på skoluppgifterna. Det går sådär. Jag har kommit igång med första uppgiften ochså har jag sorterat tvätt sattit igång en maskin, startat diskmaskinen med all disk.. Sånt som jag kommer på att jag måste göra när jag egentligen bara ska konsentrera mig på skolarbetet.. Men jag ska och måste göra klart första uppgiften idag sen har jag onsdag och torsdag på mig att göra de resterande tre.. Imorgon har jag lektion i skolan och på fredag bär det av till Elmia för bilmässa med Matte och älskade mamma. Så denna vecka lär inte innehålla så mycket uppdateringar heller..

Helgen har vart strålande! Är det inte underbart att sommaren är påväg?! Jag ÄLSKAR sommaren! Vi har umåts med mattes morbröder och pypy, vi har ätit på jensens bofhus med min mamma, vi har gått på bio och klippt kyra! Fått massa massa gjort! =) Underbart! Känns som en riktigt skön helg och med strålande väder framför allt.

Nu ska jag återgå till mitt skolarbete! Hoppas ni kan njuta av vädret iallafall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0