Mätt!

Min fina underbara mamma kom med sushi till mig idag så nu har jag precis slängt i mig en stor låda och är propp mätt men fy fan va gott det är! Skulle lätt kunna äta det en gång i veckan eller mer om det inte kostade 100 spänn varje gång.. Dock äter ju inte matte rå fisk eller fisk nästan alls så då blir det också lite svårt. Förövrigt idag har jag bara suttit och försökt komma igång med mina skoluppgifter. Det går sådär måste jag medge.. Har så svårt att ta tag i mig själv och komma igång. Jag kommer på allt annat som jag måste göra när jag sitter där så då "måste" jag ju tömma diskmaskinen och göra ansiktsmask och allt det där :P Inge bra!! Imorgon måste jag få minst två uppgifter gjorda! Jag ska stänga in mig i sovrummet och verkligen konsentrera mig.

Nu väntar jag på att desperate ska börja och om en vecka kommer nya avsnittet av gossip girl! :P haha jaaa jag är NÖRD.. Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0