Oj

Här var det dålig uppdatering.. Jag har tänkt att jag ska skriva varje dag.. Men haft så mycket annat för mig så de har inte blivit av. I onsdags var vi hos vetrinären med Kyra, hon skulle bara få vaccinationssprutan men skrek och kissade på sig så jag höll på att skämas ihjäl.. Men vad gör man hon ÄR dramaqueen.. Sen kom finaste Kellie hem till oss och klippte mig. Sååå otroligt skönt ska ni veta! Sen kom pypy hem till oss och vi fixade till balkongen =D yey!! Nu är den färdig för vår sol och sommar!! Och så kollade vi ju såklart på grey's.



I torsdags fyllde Pypy år så jag var först i skolan och efter det på en akut shoppingtur hittade massa roliga saker och tror lillan blev nöjd med presenten endå.. Det vart finfina stoora rosor i jätte fina färger. Rosé mouserande vin och ett spakitt från min favvo butik the body shop med lukt av kokos. Sen var det en triss lott också som jag tänkte att hon skulle vinna några tusen på men tyvärr hade jag ju lyckats köpa en nitlott somn vanligt.. Jag tror aldrig jag vunnit på en lott jag köpt själv faktiskt. Bara på sånna jag fått. Aja, jag åkte sen hem till pypy och åt sushi MUMS sen åkte vi vidare till söder och Hellströms för att möta upp alla fina flickor och några killar. Jätte mysigt var det och jag tror inte jag va hemma före ett iallafall.. Kommer inte riktigt ihåg..




(Torsdagens "party" outfit) haha

Igår bjöd (svägerska) Madde oss på middag! De va massa me gott och sen stannade vi kvar och kollade på tv och käkade godis hela kvällen =) Massa myyys!

Vad som mer händer i helgen återstår att se =) Hare bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0