Blää

Jag har så svårt att komma igång..
Jag fattar inte varför.. Känns som att det alltid är såhär.
Istället för att gå upp och äta frukost och sen sätta igång så hamnar jag alltid så länge i soffan innan jag kommer igång med nått!! Jag hatar det! Vill bara att skolan ska börja så jag får lite krav och nått som jag verkligen måste göra. Idag har jag bara tvättat två maskiner och diskat en maskin hittills.. Har vikt in lite torr tvätt i garderoben och hängt en maskin också. Men det känns som att jag borde ta tag i min lista och verkligen arbeta mig igenom den. Helst vill jag ju vara klar med den innan skolan börjar och skolan börjar om exakt två veckor.

Aja.. Vi får se vad jag tar för mig mer att göra idag..
Vill ju egentligen få någonting gjort.. :P
Seeeeega jag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0