Cravings

Egentligen är jag sjukt jäkla sugen på pizza men idag blir det hemmalagad mat.
Jag har lagat pastagratäng med corn.
Snart ska maten ätas och sen tror jag bestämmt att jag måste ta en tripp till tångens och handla chips och dipp. Jag är sjuuuuukt sugen på chips och dipp!! HAHA
Det är cravingarnas dag idag..
Jag brukar inte vara super sugen på mycket.. Oftast har det vart glass coca-cola och kaffe och det har ju aldrig vart så svårt att fixa.. Men nu är det mycket för tillfället.. :P

Sen har jag laddat ner 5 st filmer så ikväll blir det filmkväll :)
Det jag laddat ner som vi har att välja på är:

Bad Teacher



Hall Pass



How Do You Know



No Strings Attached



The Rebound



Återkommer med omdömme när jag sett respektive film :)
Just nu tittar dock Matte och Hasse på Bortspolad på 5an haha
Bra att dom har barnasinnet kvar! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0