Hall pass

Bejb fick välja film igår och det var inte alla han ville se.
Den han bestämmde sig för tillslut var iallafall Hall Pass.
Så jag lubbade bort till tångens och köpte chips och dipp och sen vart det filmkväll.
Av mig får Hall Pass 5/5 Jag skrattade hysteriskt. Och eftesom jag inte sett någon reklam om den innan så hade jag inga förväntningar alls. Kan ju vara därför jag tyckte den var så grym :)
Hur som hellst så är den helt klart värd att se.
Så när ni inte har nått bättre för er. Se Hall Pass. Den finns att ladda ner med svensk text på tanka fetast. :)

Nu går baksmällan på canal + så det är vad som är på just nu.
Jag skulle vilja gå på bio men matte vill inte betala för sånt man kan ladda ner.. :/
Vi får se vad dagen kommer bjuda på. Säkert soffhäng.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0