Home sweet home!

Nu är jag hemma :)
Landade igår ca 20 över fyra men var så slut att jag inte orkade med mycket.
Vi åt på grekiska jag mamma och matte sen släppte vi mamma hemma och sen åkte vi hem.
Jag packade upp och satte igång en maskin och gick ner med resväskan till förrådet.
Efter det vart det en dusch och sen sängen.

Idag har jag vart med matte och jobbat. Fikat hos mamma med syster och hennes familj och klippt och duschat kyra :) Matte hade fått för sig att klippa henne när jag var i spanien så det vart inte så jämnt.
Men det är sjukt skönt när han börjar för då tar det inte så lång tid för mig.

Liten update. Jag hade iallafall jätte bra i spanien.
Mer om det kommer när jag bloggar från min dator. Då även bilder.
(nu bloggar jag från mattes)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0