LIFE IS GOD!!!

Wohoo posten damp precis ner i min korg här hemma!
Kyra fuckade ur lite mer än vanligt men det gjorde ingenting alls för efter att jag fått tyst på henne så såg jag vad som fanns där i. Och det var inget mindre än ett jätte fint paket från CDON!!
YEY!! Gossip girl säsong 4 är nu i min ägo!! :D :D :D :D
Mitt liv är räddat haha!
Det är ju dessutom bara en månad kvar innan säsong fem börjar gå i usa :)
Trevligt!

Inte nog med det så fick jag ett tackkort med en kondom i posten idag också.
För nu får jag inte gå till ungdommsmottagningen längre.. Så då skickar dom tydligen ut en kondom som plåster på såren? haha jaja.. :P

Igår hade jag en underbar dag med min fina Madde och barnen.
Och hem kom jag tillslut med en jäkla massa bebisprylar!
Nu ligger det mästa och väntar på att tvättas sen måste jag bara fundera ut vart jag ska förvara allt i två månader.. Dock är jag så sjukt tacksam! Jag som tyckte att jag hade typ allt.. Nu måste jag ju ha ALLT och lite till.. :P Tack tack tack Madde du är en ängel!!

Idag kanske det bär av till IKEA. Jag skulle verkligen behöva åka dit en sväng..
Vi får se om Nett ska dit och när.
MEN NU ska jag stoppa in min nya älskling i dvd'n :)
Later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0