Ny vecka

Måndag igen härligt!
Och inte bara det, alldeless snart är det september!
Så härligt! Jag vill ha höst, te, tända ljus, tjocka koftor och en bebis att gosa med :)
Och snart har jag allt det :) Mys!
Känns som att september borde gå lika fort.
Tiden brukar gå väldigt fort när jag pluggar och snart börjar ju skolan igen.
Just nu övar jag med en stor kopp med te i soffan framför criminal minds.

Dagen har bjudit på en lång fika på waynes med fina Linnea
Åh va mycket man hinner snacka på 4 timmar haha
Får bara inte vänta så himmlans länge imellan att man ses..

Jag fick även inhandlat en till gardin till köket! YEY!
Så snart är det fint där inne, då ska jag bara rensa och sen städa av där inne ordentligt!
Jag har en himmla lång att göra lista som jag vill ha avprickad innan skrutt kommer.
Vi får se hur det går men hittills går det faktiskt bra!
Dock känns det som att jag inte gör mycket mer än städar, rensar och tvättar..
Jaja.. Imorgon är det dags för barnmorskan igen så då får jag ta en paus.

Här är tjocka magen



Dock känner jag mig inte alls på långa vägar sådär stor!! haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0