Onsdag

Jag har väll egentligen inte fått nått speciellt gjort..
Jag lagade middag, det vart thai curry kyckling med ris.
Efter maten åkte jag och matte och handlade och när jag skulle springa och hämta vitlök så sprang jag in i pappa :D haha Det visade sig att mamma, pappa och mackan också var och handlade så vi som egentligen var klara strosade runt med dom en sväng på coop och snackade skit medans lilla pappa sprang fram och tillbaka som en yr höna haha.

Sen fick jag lite planer inför imorgon :)
Nett ska häömta mig vid elva så ska vi till sickla men efter lunsch måste jag hem igen för jag ska vara kattvakt åt stackars Colin. Colin är Suss (min älskade svärmor) katt, han har lyckats sprätta upp sin egen mage när han vart ensam hemma så nu får han inte vara själv eftersom han är sydd på hela magen..

Jag har iallafall lite planer och det är skönt.
Jag ska också försöka börja bekanta mig med systemkameran..
Jag är sämst på elektronik.. Förmodligen för att det inte intresserar mig så mycket. Men det är så mycket finare att ha fina bilder på sin blogg + att jag vill kunna ta fina bilder på skrutt när hon kommer ut :)

Just nu ligger hon och sprattlar i mig så att det riktigt kittlas!
Det är första gången och riktigt obehagligt.. Jag hatar att bli kittlad.. :P



Här är korgen som skrutt ska sova i den första tiden!! :D
ÅH va jag längtar! Och imorgon är det September!!!!
September, månaden innan vi ska få barn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0