Söndag

Dagen bjöd inte på soffhäng för min del.
Jag vart så uttråkad att jag var tvungen att hitta på nått,
så jag rensade fram alla bebisprylar och började sortera och fixa.
Började tvätta bebiskläder :)
Imorgon ska jag sortera och rensa i våra garderober så bebiskläderna får plats i byrån.
Jag har mest vita bebiskläder kom jag fram till.. Nästan allt är vitt och när jag hängde det på tork så ser det ut som MASSOR!! OMG.. Jag vill ju ha lite rosa också..
Jag får hoppas på rosa i present på BB då.. :P

Såhär såg det ut!!



Innan låg allt i påsar..



Nu är allt i strl 62 och uppåt i IKEA kassen och instoppat i garderoben,
Det utanför IKEA kassen är det som ligger i tvätten.



Hygienartiklarna får bo i badbaljan sålänge :P



Nu hänger vitt på tork :)

Hoppas ni haft en bra söndag :) Det har jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0