Svettigt

Har precis dammsugit lägenheten och hängt en maskin med tvätt.
andra maskinen är igång nu. Lastat diskmaskinen också.
Funderar på om jag ska börja torka damm eller duscha..
Egentligen är inte våran lilla lägenhet så jobbig att dammsuga men nu med den här magen så blir jag svettig av minsta lilla känns det som.
Jag tror att jag ska vara duktig och torka damm faktiskt :)
Det får bli en total städdag idag :) Bara för att det är så otroligt skönt när det är rent och fräscht.

Annars lever bebis loppan inne i magen och sparkar på som bara den :)
Mys att känna att hon mår bra där inne.

Nä nu ska jag sätta igång igen !!



Gossedjur till skrutt från Spanien :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0