Tisdag

Idag har jag vart och jobbat med matte.
Har ju inte så mycket för mig eftersom min kurs inte börjar förens den 12 september..
Men imorgon ska jag nog vara hemma och städa tror jag.
Matte jobbar fortfarande men nu är jag iallafall hemma :)
Snart ska jag fixa nått att äta och sen ska jag slappa ner mig ordentligt i sängen tänkte jag :)
Har satt igång en maskin tvätt också så ska hänga den om ett tag.

Lilla Kyra ska snart löpa.
Detta märks väl på hennes humör.
Man får nu inte längre röra henne från framtassarna och bakåt.
Sån är kyra när hon löper. Då får man klappa henne på huvet men ingen annan stans.
Hon gillar inte husse så mycket när hon löper heller :P haha
Men det är skönt att det kommer nu och inte när bebis kommer i oktober..



Skrutt växer på bra där inne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0