- Svar -

Hannah om 2 Månader ♥:

wow, 7tim på natten. Hur länge har hon sovit så länge? Våran tjej är snart 3v. och sover 2tim i sträck på natten =( Jag håller på att bli galen, på dagen kan hon sova 4 tim. men max 3tim på natten. Hoppas att det ändras snart, hon är ju ändå rätt lite fortfarande...



Hej Hannah!
Den första tiden går så himmla fort! Snart vaknar du och hon är två månader! ;)
När våran prinsessa var 4 veckor så sov hon 5 timmar på natten det blev till sju timmar någon gång vid ca 6 veckor.. Svårt att komma ihåg faktiskt! Det är ju därför jag ska skriva sånt i bloggen för att komma ihåg ;)
Men sen är ju alla barn olika.. Vissa sover knappt alls..
Jag hoppas fortfarande att hon ska fortsätta såhär och sen sova längre men vi får se..
Än är det ju svårt med rutiner eftersom hon är så liten..
Lycka till!!


Kommentarer
Postat av: Hannah

tack för svar!

Nu är våran tjej 1månad och sover 3,5tim i sträck på natten.. bättre än 2 iaf =) Ja, tiden går fort, jag bloggar inte men försöker skriva upp saker i almanackan, det är ju så kul att titta tillbaka senare och se hur de utvecklas. =)

2012-01-08 @ 17:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0