hepp

Det vart ingen pyntning, istället bäddade jag rent och dammsög.
får ta pyntningen imorgon.
och så ska jag nog ta en tripp till coop imorgon också.

Nuförtiden är jag så otroligt sugen på sött på kvällen.
Eller det behöver inte va sött det kan vara vad som hellst.
Hellst choklad, mörk, 70%!! Kan äta massor!!
Och det roliga är att jag egentligen inte ens gillar choklad..
Amningen gör mig konstig!!
Och just nu har jag craving på pepparkakor och ädelost men har inget av det hemma.. :(
Så imorgon bär det av till coop ;P haha
I januari ska jag bli nyttig!!'
Jag skyller just nu på att amningen suger ur mig massa kilon så jag behöver inte va nyttig än :P

Igårkvällen hos svärmor var underbart trevlig!!
Drack massa glögg, åt lussebullar och pepparkakor med ädelost.
Inte ofta vi träffas alla på samma gång och jag bara njöt :)
Är så glad att jag har sån underbar "ingift" släkt!!

Nu ska jag plocka fram chokladen och gosa med min dotter som ligger på mig och skrattar i sömnen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0