Lördag

Min underbara dag började med frukost som bestod av te och lussebulle :)
Det bästa med december är allt gott! Jag älskar julen!

Matte åkte iväg för att bygga avgassystem på lastbilen och tog kyra med sig så när skrutt somnade så tog jag en lång skön dusch! Välbehövligt och såååå otroligt skönt!
Hon sover fortfarande och jag har till och med hunnit föna håret :)
Därför finns tiden att strö lite här ;)

Inatt sov min fina prinsessa oavbrutet mellan 01-08 !! 7 timmar!!
Hoppas hon gör det igen för inatt sov inte jag 7 timmar!
Jag vaknade vid tre och mådde super illa.. Somnade om igen efter kanske en halvtimme..
Nu mår jag hur bra som hellst. Undra vad som hände?

Ska försöka hinna noppa brynen och måla fransarna innan vi ska iväg till svärmor ikväll.
Känner mig så fräsch nu efter min långa dusch ;) haha
NU vaknade min prinsessa!!!



Hoppas ni får en super trevlig lördag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0