Möblerat

Jag har skapat lite kategorier och fixat lite så nu ska det vara lite mer lätt hittat här i bloggen.
Nu ska jag bara få arslet ur och börja updatera lite mer..
Skulle va så härligt om man kunde updatera varje dag.
Jag vill ju komma ihåg allt med min dotter och bäst är ju då att skriva ner det..

Får se om det blir till att promenera till mamma idag och mysa med moster malin och Enzo.
Dom är ju här ända tills den 2/1 så det är lika bra att passa på.
Sen vet vi ju inte när vi åker dit igen..
Hoppas på snart dock..


Kommentarer
Postat av: Mariel

vad kul att läsa lite om hur det går för er och er dotter, jag kollade ju in din gamla blogg lite när jag blev gravid. min pluttis kom 16e oktober nämligen. ha det bra!

2011-12-27 @ 23:16:24
URL: http://mixifamily.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0