Onsdag

Sitter just nu i soffan med en bebis som sover brevid i babygymmet.
Vi ska röra oss mot älvsjö så fort syster ringer och säger att Enzo har vaknat.
Då blir det massa bus och mys. Jag funderar på att bada lite bubbelbad också :)
Om inte Enzo vill gooosa med mig förståss.. :P

Jag fick ett spa set av syrran i julklapp och hon ska ta hand om skrutt när jag ligger i badet så jag måste ju passa på innan dom drar tillbaka till borlänge igen..
Ska bli såå skönt!

Vart jag ska lägga bebis julklappar är en annan femma..
Vi bor ju inte så jätte stort och mycket av de leksakerna hon fick måste vänta ett tag.
Jag vill helst inte bära ner det i förrådet eftersom det luktar källare där..
Jag vill ju inte att leksakerna ska lukta källare när vi ska plocka fram dom sen..
Just nu står dom i påsar i hallen och dom är ju en aning ivägen när jag ska städa.. :P

Nu ska vi åka mot älvsjö!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0