Städdag!

Idag har Nett vart här.
Super trevligt och jag passade på att dammsuga och plocka lite när jag ändå hade någon som kunde underhålla skruttan. Har massa kvar för det är verkligen katastrof stökigt här.. Eller inte stökigt utan snarare rörigt och lite dammigt på hyllorna.. Men det är sjukt svårt att hinna med när man har ett litet plåster att bära runt på.
Det känns som att så fort jag vänder på hälen så hittar jag nått nytt som måste städas eller plockas eller tvättas..
Men men så är det väll att vara mamma..
Just nu skulle jag behöva vika tvätt och plocka i diskmaskinen och diska stekpannan men istället så sitter jag här när pappan byter bebisens blöja :) För sånt ska man också ha tid med :P

På lördag ska vi ha barnvakt för första gången.
Vi blir borta ca 4 timmar för vi ska på julgalan och jag har sån ångest!!
På ett sätt ska det bli skönt att få sakna och andas och ha lite kul utan bebis
men jag vill egentligen inte lämna henne.. Jag kommer inte klara 4 timmar!! haha.

Aldeless nyss satt hon här och garva, nu är hon suris. Det går fort i vändningarna. :)





Våran aldeless underbara lilla tjej!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0